Insentif Shaklee Malaysia peluang terbaik untuk anda

 Assalamualaikum wbt. Selamat sejahtera. Hai, apa khabar semua? Alhamdulillah, di entry indah kali ni, kita dah masuk bulan syawal kan. Jadi di kesempatan ini, indah nak ucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri kepada pembaca semua. Semoga Aidilfitri kali ini dapat memberi makna kepada kita semua. Fitri maksudnya fitrah. Fitrah kita asalnya adalah kita ini bersih suci. Ramadanlah, bulan yang merupakan tempat mendidik ataupun tempat untuk kita kembalikan diri kepada fitrah kita. Sebab itulah, ada yang kata bulan Ramadan adalah bulan madrasah buat kita. Ramadan yang akan mendidik kita. Sebulan tempoh, harapnya, kita terdidik dengan baik. Seterusnya sehingga ke bulan ramadan tahun depan pula. Aameenn. 

Jadi untuk entry kali ini, saya nak cerita berkenaan dengan Insentif dan peluang yang ditawarkan kepada semua orang, asalkan kita buat, kita yang akan dapat. Untung tau siapa yang dapat rebut Insentif Shaklee ni. Yang dah dapat pun ramai sangat. Panjang list tau kalau nak senaraikan dekat sini. 

1. Bonus Bulan dan Untung Runcit

Sejak indah join shaklee tahun 2014, sekiranya indah cukup point dan layak dapat bonus untuk bulan tu, bulan seterusnya 14 haribulan, memang shaklee tak pernah gagal bayar bonus. Memang tak pernah lebih dari 14 haribulan. Sebelum tarikh 14 haribulan pun pernah dapat tau! Tambah-tambah lagi sekarang bila dah buat bisnes shaklee secara fulltime ni dari rumah niz setiap 14 haribulan, memang tertunggu-tunggu la bonus masuk. Hehe. 

Selain dari bonus yang shaklee bagi, untung runcit yang kita dapat daripada sale kita pun ada tau. Bila kita dah jadi ahli kita dapat beli shaklee dengan harga 20% lebih murah daripada harga retail. 

Untuk bonus dari shaklee pula, selain dari bonus yang kita dapat bila kita cukup point, shaklee juga ada bagi bonus kepimpinan. Bonus ni, shaklee bagi sebab kita dah kembangkan family bisnes ni. Kiranya, kita dok ajar team kita buat bisnes tu, dan bisnes team kita yang kita ajar tu berkembang, shaklee bayar upah dekat kita melalui bonus kepimpinan ni. Tidak ada istilah kita tindas orang bawah dengan ambik komisen dari orang bawah ye. Ni shaklee yang bayar sendiri dekat kita. 







Comments

Popular posts from this blog

RAYA DENGAN SHAKLEE

SHAKLEE HELLO NEW YOU SET