RAYA DENGAN SHAKLEE

 Assalamualaikum wbt. Selamat sejahtera semua. Subhanallah, Alhamdulillah, AllahhuAkbar. Cepat sungguh masa berlalu. Kita dah berada di 9 Syawal. Macam mana dengan raya kita tahun ini? Adakah lebih bermakna dan lebih gembira daripada tahun sebelum ini? Semoga kita semua dalam keberkatan, juga kebaikan. Ada yang dah mula puasa sunat 6 atau puasa syawal ke? Bagi yang dah habis tahniah! Sekarang boleh la sambut raya dengan gembira. Hehe. Bagi yang belum mula, indah faham. Sebab banyak betul ujian nak mulakan start puasa tu kan? Ada kenduri lah, rumah terbuka setiap hari lahh. Haaaa memang banyak betul ujian. 

Sebenarnya kita raya di Malaysia ni meriah betul kan? Meriah dengan persiapan. Dari persiapan baju sehinggalah makanan. Baju baru. Pelbagai juadah kita buat. Menu wajib, ketupat, rendang, kuah kacang, nasi impit, lontong, soto. Tapai. Eh, macam-macam lah. Kalau nak buat senarai, mesti panjang berjela ni. 

Haaa, jadi sambil-sambil makan tu kan. Indah nak pesan. Jangan lupa beringat ya. Indah tengok hantaran rakan-rakan di media sosial, semuanya berkisar tentang berat naik. MasyaAllah, kita makan tanpa beringat atau kita ingat je, cuma sebab setahun sekali, kita makan je tanpa rasa bersalah kan. Hehehe. Sebenarnya, shaklee ada jalan penyelesaian untuk sahabat yang suka makan tanpa rasa bersalah di hari raya 😂. Indah nak cadangkan set supplement shaklee untuk anda semua. Boleh la kita ber Hari Raya dengan shaklee sekali tau! 


Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

SHAKLEE HELLO NEW YOU SET

Insentif Shaklee Malaysia peluang terbaik untuk anda