Jom Raya dengan Kulit Cantik

 Assalamualaikum. Hai, Salam Ramadan semua. Hari ini dah 17 Ramadan. Hari ini juga merupakan sambutan Hari Nuzul Al-Quran. Cepat sungguh masa berlalu kan. Berbaki lagi beberapa hari kita nak menyambut syawal. 

Sebenarnya kan, bila cerita bab kulit muka ni, topik ni jadi sensitif untuk sesetengah orang kan? Sebabnya, ada dikalangan kita yang ada masalah kulit muka. Indah pun sebenarnya dulu ada masalah kulit muka. Muka berjerawat, ada juga parut. Campur pula kusam. Haaa, banyak pakej kan. Bila kulit muka bermasalah, kita pun jadi kurang keyakinan nak berdepan dengan orang kan? Haaa, macam tulah indah dulu. Tapi sejak jumpa dengan set kulit cantik shaklee, Alhamdulillah kulit muka indah dah makin ok. Jerawat dah tak naik, parut pun dah makin hilang. 




Set kulit cantik asas dari shaklee ni, terdiri daripada ESP dan juga Vitamin C. Esp merupakan minuman protein daripada kacang soya. Diperbuat daripada Non-GMO soya tau, tiada gluten. Untuk orang kencing manis pun sesuai minum ESP ni sebab GI Esp ni rendah sahaja. 

Haa, Kebetulan bulan ini ada promosi April tau. ESP dan Vitamin C ni, dapat harga RM99 SAHAJA. 

Banyak sangat testimoni mereka yang menggunakan set cantik basic shaklee ni. Ni antara testimoni mereka yang guna set kulit cantik ni






Alhamdulillah. ramai yang dah cuba dan rasa kesan dia. Yang nak berseri-seri cantik hari raya nanti, boleh lah grab ye Vitamin Kulit Harga Rahmah ni sebelum harga dia jadi tak rahmah dah bulan depan. Hehe.. Beli sekarang sementara stok ada lagi ni. Harga murah sangat. Murah tlajok orang kelate kata. 

#NextlevelBlogging

#Shakleetriumph2023

#shakleethrive2023

#SetRahmahShaklee2023


Comments

Popular posts from this blog

SHAKLEE HELLO NEW YOU SET

Insentif Shaklee Malaysia peluang terbaik untuk anda

RAYA DENGAN SHAKLEE